Sarikuzumalp Evet canım. Bizde yoğurtlayıp yemememiz lazım. Eşim öyle yer. Alışmış çünkü. Ben dikkat ederim. İçindeki demiri yok ediyor. Mesela; bulgurun yanında yoğurt, ayran içilmemeli. Köftenin yanında da aynı şekilde. Etle beraber de bunlar tüketilmemeli. Yemiş olmak için yersin. İçindeki vitaminden yararlanamazsın 🌺