Merhaba arkadaşlar bebeğim 15 aylık meme ile alakalı 1 yaşından beri dişe bağlı yara ve tıkanma sorunu yaşıyorum. 1 yaşına kadar geceleri ben emzırdim ama daha sonra tercihi ona bıraktım uyanırsa emzirdim. Daha sonra sabahları erken uyanmaya başladığını anladım ve 7 gibi emzirmeye uyandım hep gün içinde 7 de 9 da uyanınca 11.30 12 gibi uyumadan 13 gibi uyanınca 4 gibi uyumadan ve 9 gibi uyumadan önce emiyor. Çift meme çok küçükken emdi sonra emmedi hiç zaman sıra sıra gidiyor hep. Artık sabah 7 de uyanmak istemiyorum 6 olan sıklığı her ay 1 azaltarak srtık bitmesini istiyorum. Emzirme dönemi gerçekten çok yordu beni mastitler kanayarak emzirme derken 3 aydır yaram hala kapanmadı 🤷♀️ Tıkanırım korkusu ile emzirmeyi azaltamadım bile. Bugünden itibaren 1 azaltmaya başladım sizler nasıl yaptınız acaba bir kerede bıraktık diyenlere hayran oluyorum cidden nasıl yapıyorlar 😢