Oglum 6 buçuk aylık mama içmiyor😞 3 aydır zaten az az içiyordu bu ay girince icmemeye başladı iyice yıldım bittim elimde biberonla geziyorum surekli deniyorum ama kabul etmiyor geceleri uyurken hiçbirini istemiyor napacam bilmiyorum ek gidayla idare ediyoruz benim gibi olup sonra düzelen var mi cok caresizim doktora gittim 2 ay önce kilosuna bakip iyi dedi hiç biŕ şey yapmadi 🥺