Birdunyagezegen Merhaba kızlar 4 aylık çocuğum var. Anne sütüyle besleniyordu sütun az çocuk doymuyor gece uyumuyor diye dün mana denedik ilk defa dün gece mama içti mışıl mışıl uyudu doyduğu için. Sabah kakası yeşil olmuştu normal mi?
edsn1 Birdunyagezegen birkaç gün daha takip edin yeşil kaka beraberinde kusma,gaz,kabızlık yaparsa mamanızı değiştirin lütfen