Mavismila ben de aynı süreçleri yaşadım şu an 53 günlük bebeğim hiç emmedi sağdım ama azaldı iyice kesildi hatta şimdi ,çok çabuk hasta oldu üşüttü ,kan tahlilinde yüksek oranda kansızlık çıktı sebebinin anne sütü alamaması olduğunu öğrenince ve hasta başında beklerken günlerce yaşadığım vicdan azabı 😭 Rabbim hakikaten yardımcımız olsun inşallah bebeklerimiz sağlıklı,güçlü olurlar hep eksiklik yaşamazlar…