Meyramm1 Günde 5 6 cisli bez doyduğunu gösterirmiş ben 2 saatte bi değiştiriyorum çok hafif çiş oluyor kuru değil ama dolu doluda değil illa doyduğunu anlamam için ağırmi olmalı cisli bezi
Gokceveada Meyramm1 3aylıktan büyükse 3saatte bire çıkabilirsin sık sık alman küçükse normal hepsi birleşince mutlaka dolu dolu oluyodur canınızı sıkmayın kilo alımına doktoru normal diyorsa hiç bi sorun olmaz
yayburcukadini Meyramm1 ben de iki saatte bir alıyorum. Prima kullanırken 3 saate sarkıtıyordum ama bez değiştirdim 2 saati bile bulmuyor bazen dopdolu olmuyor.
DilaraYigit1 Meyramm1 5 aylık bebeğim var 3 4 saatte bir değiştiriyorum bende pişik olmadı şuana kadar ilk zamanlar çok sık değiştiriyordum bende sonra dan azalttım
SeverusSnape Meyramm1 hayır doğru olanı yapıyorsunuz, bez miktarınız ideal. Sık sık değiştirmeye devam edin pişik olmaması için :)
Aselhafsa61 Meyramm1 benim ki 65 gunluk canim bezine bakıyorum cok boşsa almiyorum 3 4 saatte bir alıyorum pişik filan olmadi