minikoglumm philips avent. Bende ikinci el almıştım ama çok işime yaradı .çekimi güzel. Bikac seviyesi var.ben en düşük seviye ile sağım yaptım hep ,yeterli oluyordu .ilk doğduğunda bebeğim kuvöz de kaldığı için almıştım. Sonra ihtiyacım kalmadı. Eltim e lazım oldu ona verdim kullanıyordu . Sonra ben mastit oldum geri aldım. Isim bitince yine verdim 😂😂 hala sağlam maşallah 🤭🧿🧿