mavisimmm20 Hero baby 2 numaraya geçtiğimden beri çok kotu kokuyor mama aynı sorunu yaşayan var mı hero baby e geçmenin nedeni 1 numarası hiç kokmuyordu bebeğim severek içiyordu ama 2 numara berbat kokuyor
Vanilya mavisimmm20 Bende kızıma bişey yemiyordu kaşık mamasını aldım. Sonuç çok kötü. Bir kaşık bile yemedi. Tadı kötüydü
mavisimmm20 Vanilya bende küçükken vermiştim hipp çok kusmuştu sma dada çok kustu tekrar denesem kusar mi acaba bilmiyorumki Bebelac gold kullandım baya sonradan Onuda içmedi