deletedmom211 bebeğin sağlıklıysa mutlu huzurluysa bence kiloya fazla takılma. Ben de acayip takmıştım bu ay neden bu kadar az kilo aldı sütüm mü yetmiyo diye. Doktor dünkü kontrolde ayda 400-600gr alması gerekir zaten. 1 kilo çok fazla dedi. Her ay 1 kilo alsa obez olur dedi. Sütünüzün ekstra artmasını istiyorsanız bu yediklerinizin dışında ara öğünlerde tahin helvası, tahin pekmez, boza, dereotu, hurma, fındık, badem yiyin ve de kuru inciri kaynatıp suyunu için. Ben bu hafta bunları uyguladım ve gerçekten çok farketti sütüm çoğaldı oğlum bu hafta 250 gr almış.