Derincanan selamm iyiyim çok şükür siz nasılsınız? Bizde 11 ekim doğumluyuz 2 tane incimiz tek var yürüyor baba, anne,bay bay, teyze ,ve ismimi söylüyor çok konuşuyor da ben anlamıyorum çok yaramaz zaten doğduğundan beri hiperaktif şimdi yürüyor daha da durmuyor gündüz tek uyku yapıyor 2 uyku yapınca gece uykusuna dalamıyor 10 10 buçukta gece uykusuna geçiyor minimum 3 kere kalkıp süt içiyor gece beslenmesini nasıl kesicem bilmiyorum. Kaç gündür kabız iyileşiyor tekrar kabız oluyor artık oda mahv oldu bende yemesi de kötü baya kötü yerken bütün evi turluyoruz zaten yediğini de eritiyor 🤷♀️
Siz gece beslenmesini kestiniz mi?