Beyorganikten aliyordum tadi cok guzeldi oyle koku falan da yoktu alan arkadslarim da hep memnun.Bebegim 1 yasinda olmak uzere gecen ay kendim tarhana yaptim artik onu veriyorum.Ama soyle birsey diyey organik bebek tarhanasi diye satilanlarin hepsinde tuz ve salca var tuz olmasa bozulur salcayi da renk versin diye kokuyorlar.Ben bbegime yaptigima cok az tuz koydum yoksa kufleniyor