Acil sezeryanla dünyaya gelen bebegime aventin biberonuyla mama verdik. 3 gunlukken sütüm geldi Bebeğim memeyi çekmediği icin hemen ağlıyor bırakıyor. Biberonu verince hemen aliyor. Ilk 2 gun cok guzel cekiuodu fakat sütüm yoktu ve canm cok yanıyordu cocuk biberona alıştı ne yapmam yardım bekliyorum. :(