senagirgin 8 aylik bebegim var ,3 aylikta hamileyim . Korona oldum. Ayri odada izoleyim oglumla babasi ilgileniyor ama karnimdaki bebegime bisey olur mu cok korkuyorum😑 daha önce geciren varmı
Seherronya senagirgin merhaba canım ben geçirdim 30 haftalık hamileyim dün doktor kontrolünden geldim çok şükür hiç bir sıkıntı yok. Bebeği etkilemiyor
senagirgin Seherronya içimi çok rahatlattın. Her kafadan bir ses çıkıyor isterbistemez korktum . Teşekkür ederimm 🙏