Nursel45 aynı durumu o aylarda biz de yaşadık , bebeğiniz emiyor mu bilmiyorum ama önsütü fazla aldığında da olabiliyormuş bu durum , bizim zamanla geçti , doktorumuz eğer 7 8 kere arka arkaya kakası böyle olursa gel demişti , bizim okadar sürmedi ara sıra olup düzeldi , ama siz yine de kendi doktorunuza bi danışın her bebek farklı , üzülmeyin panik yapmayın