Kızlar sağ tarafımda sürekli bi sızlama var ve sert genel olarak. Memenin alt tarafına özellikle dokunup hafif bastırınca çok acıyor ve elime cevizden biraz ufak sert yuvarlak bisey geliyo. Ucunda da yara olduğu için bazen emzirip bazen sagiyorum. Boşalsa bile tam yumuşamıyor. Kısa süre sonra daha da sertleşiyor sanki 7 8 saattir boşaltılmamis gibi . 4 buçuk aylık bebeğim. Sizce neden olabilir ve nasıl geçer?