Ipekk lökosit 11 değeri çok ileri mi acaba. doktor poşetle tahlil yapalım eğer enfeksiyon çıkarsa sondayla alıcaz daha doğru sonuç alabilmek için dedi. acaba sondayla idrar alınması bu kadar küçük bebek için uygun olurmu. bilgisi olan varmı çok korkuyorum