babyinlovee yapar hemde şiddetli bir şekilde🤦♀️ koronayim ve 3 gun siddetli bas agrisi cektim. Tabi belirtiler kisilerin bünyelerine gore ya uzun yada kisa surer su an karantinadayim ama iyiyim grip gibi atlatiyirum sadece 2 gun asiri kotu oldum sonra toparladim. Ayrica benim yemgem sadece bas agrisi sikayeti ile teste gitmisti umarim yoktur. Bebeginizu kim olursa olsun opmesine izin vermeyin uzaktan sevsinler. Salgin zamabi gercekten bu virüs oyle bir illet ki en yakinimizdam cikiyor. Bem gorumcemden kaptim 😥🤦♀️