Pembe_panjur evet aynen kanamalı ishal internettede okursanız baş ağrısı yaparmış annem der hep başı çok ağırırdı ilaç içerdi çerez gibi diye birde tesiri olsun diye hatırlarım kırıp parcalayıp öyle içerdi hapı ben küçükken daha 5 yaşndaydım babam tedavi oldu ankarada iyi oldu sonra geri tekrarladı benim babam da çok çekti ama bir de ikinci tedavi için çok gecikti kansere çevirdi malesef 3 yıl olacak babamı kaybettim 😓