Böyle acı bir gercek var görünürde sus payı denecek kadar anlamsız saatlerde sokağa cıkma yasağı, filyasyon ekibinde artık doktor hemşire vs dılımda insanların olması, bazı insanlara test yapılmadan direkt belşrti var hmm tamam al sıtma ilacını kullan diyen doktorlar, artık ölüm kalım meselesinde bile asla ulaşamadığımız 112, ağır belirtiler kronik rahatsızlığın olsa bile eve gelip test yapmamaları ve kaçınılmaz sonlar ! Arkadaslar artık kimseden medet ummayalım basımızın caresine bakmayı öğreneceğiz nasıl olcak bilmyrm ama o raddeye geldik artık önüne geçemiyorlar allah sağlıkcılarımızı korusun ama napıyosan yap yoğunluk bar deyip bizi felakete sürükleyen bi kesim var ve o kesim tarafından kangren olduk allah yardımcımız olsun