kızlar kızım 4aylık. beşiği vardı park beşik kenarları kırıldı değiştirmeyede götüremedik öylece kaldı neyse kullanamayız kızım içindeyken kapanma tehlikesi var montaserri alacağız ama daha büyünce yatar birde anne yanı beşik alıyımmı sizce gereklimi ki yoksa hicmi almasam ki emin kalamadım