Bence başka bir doktora daha gidin. Benim bebeğimde çoklu gıda allerjisi var. Ama test ile değil diyet ile teşhis koydu doktorumuz. Süt ve süt ürünleri, yumurta, kırmızı gıdalar (domates salçası dahil), aromalı yeşillikler (tere, roka, dereotu gibi), tropikal meyveler vs.. Test 1 yaşından önce kesin sonuç vermez ne yazık ki, yani test yapılsa bile çok güvenmeyin bence.. belirtileri neler peki?