Günaydın hanımlar, başlıktan da anlaşıldığı gibi idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum. Normalde yılda 2 kere falan geçirirdim ama doğum yaptığımdan beri bu 4. oldu 4 ayda. Artık hayattan soğudum resmen, mide bulantısı ateş ve halsizlik yapıyor. Sağlık ocağına gidiyorum, hekimim ilaç veriyor, içiyorum geçiyor, sonra yine tekrarlıyor. Öz temizliğime gayet dikkat ederim, iç çamaşırlarımı da ütülerim hep. Yani neden açıyorum bu postu onu da bilmiyorum, benim gibi olup buna bir çözüm bulabilen var mı?