Eren7878 ilk 15 gün 30 ml, 15-30 gün arası 60 ml hazırlıyordum. Doktor gece gündüz kaşıkla ver demişti ancak gece dökülüp saçılmasana dayanamadıgım içim gündüz kaşık, gece biberon kullandım. Ne kadar isterse o kadar yiyordu, hiç zorlamadım. 30 günden sonra kesebileceğimi söyledi doktorumuz ama ben aç kalacak korkusu ile 2 hafta daha devam ettim mama vermeye. Baktım 95 ml süt geliyor ve oğlum mamayı hiç yemiyor emin oldum sütümün yettiğine ve mama vermeyi bıraktım.
sagdıgınız süt ile bebek emerken gelen süt arasında fark var, emerken daha çok gelir.