arasbulut17 her bebeğin gelişimi farklı oluyor ben de bi sağlıkçı değilim o yüzden yanlış yönlendirmek istemem ama başının kontrolünü sağlayabiliyor, kollarından tuttuğunuzda ayaklarının üstünde durabiliyorsa sıkıntı yok diye biliyorum. Ben kızımı 4 aylıkken kucağımda ara ara 10ar saniyelik oturtuyodum çünkü çok hevesliydi kendini kaldırmak istiyordu. Doktorumda kucağında oturtabilirsin demişti. 5 aylıkken destekli oturtmaya başladım 6 aylıkken desteksiz oturuyordu.