paputmoms Önce bir sakin olalim çok çok haklısın kendi canımızdan çok onları düşünüyoruz. Bana annem hediye etti virüsü, haftasonu onlarda kaldık. su an pozitif olan herkes kızımı aldı kucakladı öptü o hafta, sonra pazartesi ceee pozitif. Eşim ve bende de belirtiler vardı, bize gelip test yapmadı lanet gelesiciler ama biz net pozitifiz, haliyle kizim da en kötü taşıyıcıdır dediler. maşallah ne ateş ne huzursuzluk ne iştahsızlık ne ishal hiç bişey olmadi. Ben bol bol süt vermeye devam ettim süt sağarken de maske taktim, uyurken en az 2.5metre mesafeye koydum beşiğini tüm kapıları açtık kapatmadık yattigimiz yeri, kucağa alırken de ellerimizi dezenfekte ettik maske taktik. Şu an bulaşın 8.günündeyiz. Allah korusun stres ve üzüntü süt miktarını azaltır ki biliyosun bu en olmaması gereken şey bebeğimiz için. Maske altından bile gülümse çocuğuna rahatlatır onu merak etme🥰