Nzdl ya ben kendime üzülmüyorum annem anneannem teyzemler dayımlar hatta kanser hastası yengem de oldu ona ve bebeğime korkuyorum doktor bebeklere bişey olmuyor dedi ama onun için tedirginim yoksa ben gencim zaten bariz Bi belirtim de yok dün yemek yerken tat alamadığımı farkettim sonra parfüm sıktım koku alamadığımı farkettim öyle gidip hemen test yaptırdım kendime hiç üzülmüyorum üzülmem sonuçta ben büyüğüm tahammül ederim katlanırım ama bebeğim daha çok küçük 3 kat maskeyle geziyorum evin içinde ona bulaşmasın diye sık sık evi havalandırıyorum sürekli temizlik yapıyorum ama yine de bebeğime çok korkuyorum