Arkadaşlar bebeğimin göğüslerinde süt birikiyor hatta öyle ki Bilye gibi semsert oluyor. Annem bir defa sıktı ve içindeki sütü çıkardı ağrı yapar vs dedi. Bende ellememesini söyledim belki zararı olur diye. Bi zararı var mı neden orda süt birikiyor ve biriken sütü sıkıp çıkarmalı mıyız?