Bence biberon kesinlikle verme meme reddi yle uğraşıyorum 3bucuk aydır. Siringayla kaşıkla vs. ağzına doldurman iyi olur ayrıca bebeğini doya oya kokla sev, ben uykusuzluk ve sezaryen ağrılarımdan dolayı bebeğimle ilgilenemedim lohusa depresyonuna da girmiştim o anları doya doya yaşa yani Allah uzun ömür versin inşallah :)