Beyazcikolata benim oğlum yaşına gelene kadar cırt cırtlı kullandık yaşından sonra külot bez kullandık çünkü çok zor değiştiriyo bazen ayakta altını değiştirdiğimi biliyorm bebegınız daha küçük cırt cırtlı kullanın bence daha iyi tutuyo çişini külot bez kayabiliyo