Momcnssss Emzik oğlumda meme reddi yapmıştı 2 aylıkken anca anladık.Bi daha gebeyim girmem aynı riske. Bebeğinize gelince, ilk 3-4 ay hala sizle bir bağlı olduğunu sanacak. 4. Trimester da denir. Memeyi sadece açlıktan emmiyor. Bildiği güvendiği tek yer orası. Yenidoğan bebek lohusanın yaka iğnesidir. Süresiz saatsiz emzirin gitsin. Şuan çok emecek uyucak uyancak emecek. Şimdi oğlum 2 yaşında, mememde 5 saat durduğu günleri özlüyorum.Ne güzel koklardım. Şimdi emmesi 5 saniye sürmüyor.