Sevgigurgor Bende meme reddi yaşayınca + sütüm azalınca sağıyordum. Zor filan ama biberona alışmasın diye 2,5 aydan 5,5 aya kadar kaşık-şırınga-fincan kapla besledim. Emdikçe de duşta uykuda filan emzirdim. Her ağlaması açlık da değil. Benim oğlum kolikti, en son bi doktor aç değil bu bağırsaklara bakalım dedi.Usg çekildi, bağırsak kıvrımları normalden daha sık ve kısaymış yani bu da gazını çıkartmayı daha da zorlaştırıyordu. 6 aylık olunca dönmeler oturmalar derken geçti.Gaz olabilir,uykusu kaçmış olabilir,keyfi gitmiş olabilir,sadece sizi koklamak istiyor olabilir.Ağladı ağladı susmadı o zaman aç demek ki diye direk düşünmeyin.