Ebnifa aslında belki kendisi de kurardı ama ben o zaman çok acemiydim kızım erken yatardı ama ben onu salonda uyuturdum tv açık bazen ışık açık ses var tabi bi süre sonra uyanırdı sonra bi baktım geceleri saat 1-2-3 olmaya başladı o uyumadıkça biz bi salon bi yatak odası tabi konuşuyoruz ışık falan açıyoruz 2. Ayında araştırmaya başladım ve her fırsatta videoları izledim yazıları okudum derken yaptığım hataları öğrendim sonra uygulamaya başladık rutin belirledik uyku penceresini yazdım saatlerini ayarladım 1 ay boyunca saatle yatıp kalktım diyebilirim 😂😂 komşularım bile çok tepki gösterdi kızdılar ama kulak asmadım uyanma saati gelince uyandırırdım yazık günah çocuğu uyandırma bırak bebekliğini yaşasın bırak gece geç yatsın istediği zaman uyur o vs 4. Ay aşısından sonra da memede uyumayı bıraktırdık 5 ay 3 günlük oldu arada huysuzluk yapıyor ama çok şükür eskisi kadar uğraştırmıyor.