Bende 6 ay cektim 2 kere hastaneye gittim krem yazdı doktor dayanilacak gibi değil oturamiyosun Allah yardımcın olsun bol bol su iç kabız olmamaya bak yağlı acılı şeyler yeme kızartma özellikle yeme sabah aç karnına 2 bardak ılık su iç oturma banyosuda iyi geliyor ben herşeyi denedim yaptım en sonunda özele gidiyodum devlet hastane gideyim dedim Allah razı olsun oradaki doktor beni rahatlattı verdiği kremle bilseydim önceden giderdim