Merhaba kızlar bebeğim 5 ay 19 günlük sadece anne sütü alıyor iki ay öncesine kadar kakasını hep 6 günde bir veya 10 günde bir yapıyordu doktorlar hep normal dedi ama şimdide 2 aydır kakası hep sümüklü hergün kaka yapıyor ama hep sümüklü bir de kakayı ıkınarak ve gürültülü yapıyor bunun dışında kakada kan vücudda herangi bir kızarıklık falan yok bu durum alarjimi değil mi anlamadım doktorumuz olabilir böyle dedi ama çokda bir umursamadı. ama sümüğün de 2 ay sürmesi normal mi bilemedim