Ya kızlar yeni doganken olur dedm sonucta sadece emerek beslemyor istedgi zamn veriyordm hc saadi 2 3 saad bakmiyordum. Ama artk 11 aylk be surekli meme istyor gece kimildadigi zaman vermezsem uyaniyor, gundz surekli meme ariyor, hadi gunduzleru br turlu geciyor da gecelri 50 kerk uyanmasu cok zorluyor.. ya bazn br bebegm.daha olursa mama vercem diyorm okadar bunaliyorm 😒 ama sonra pismn oluyorm isyan ediyormuşum.gbi geliyor ama cok yorucu 😪 anneme , kaynanama diyorum oyle kolay degil bebel buyutmk sizde oyleydnz emen bebek oyle olut diyorlar bıktm bu sözlerdende 🤮