Canm Anneler size naçizane tavsiyem var.Gogus ucum çok kötü çatladı.Emzirirken ağlıyordum adeta .Meğer suç kendimdeymis yanlış emzirmeden dolayı böyle olmuş kaç gündür doğru emzirmeye başladım ağrısı hafifledi yara yavaş yavaş iyileşmeye başladı.kizim sadece ucu emdiginden olmuş artık komple kahverengi kısmı ağzına veriyorum gayet rahat emziriyorum ve şimdi emzirmenin tadina vardım.Yarayi çabuk iyilestrsin diye lansinoh krem kullanmaya başladım o da yumuşattı.Size bı faydası olur umarım yazımın 🙏