Ada_kiz ben sezeryan oldum 1 Kasım’da daha hiç adet olmadım 41. Ya da 42. Gün başla dedi o zatenadetliyken de içiliyor ben yıllarca yasmin kullandım fakat su an 6. Ayda yasmin kullanılıyormuş 6 aya kadar carezetta ile devamedeceğim 39 tl yanılmıyorsam