Ayy ne kadarda ben o kadar psikolojim bozuk ki, cok değil yaa şöyle deliksiz 3 saat verseler bana uyu deseler yeterdi aslında.. 8 aylığız ailem İstanbulda ben bursada kaynanam gil burda ama yok gibiler aylardır evdeyiz bi sosyal aktivide yok kızım uyumuyo uyusa saat başı uyanıyo dişi cıkıyo huysuz ne yerde ne kucakda duruyo Allahım yardımcımız olsun rabbim sağlıklarını zeval vermesin şikayet değil haşa sıkıntımı bende yazayım rahatlıyım dedim. Ama hiç bişi fayda vermiyo herşeyi denedim bi düzene giremiyoruz zaten yemekte yemiyoruz neyseeee boğdum senide yaa inşallah gecicek..