Amineferahmoms benim kızım da 35 hafta doğdu. 1 ay erken yani. Tabiki normal zamanda doğan bebeklere göre biraz geri ama bu denek değilki çocuk hasta🤦🏻♀️ benim kızım 2 aylıkken ilk defa gülümsemişti ama öyle sürekli asla değil. Çok nadir. Yani hem her bebeğin gelişimi farklı hem de erken doğum. Benm kızımla aynı zamanda doğması gereken , kızımdan 1 ay küçük bebek maşallah kızımdan daha konuşkan , çığlık falan atıyor. 1 ay küçük olmasına rağmen. Çok takılmamak lazım. Doyasıya yaşamak lazım bugünlerini. Zaman çabul geçiyor çünkü. 👍❤️