Berra Deletedmom0086 bebegıme sutumude verıyorum doymuyor az verıncede mama doymuyor bazen 90ml ıcıyor bazen 150 ıctıgıde oluyor. O nekadar ıcıyorsa okadar verıyorum. Benım etrafımdakılerde mama çok verıyorsun zararlı yapay dıyorlar. Ama benım sutum doyurmuyor kımse anlamıyor benıde. Hangı marka mama kullanıyorsunuz
msraaa09 Berra aynı benimde sütümle çok doymuyo 16 günlük olduk bugün 30 cc biberonla 1,5 biberon veriyorum herkez diyo niye emzirmiyon flan diye keyfimden emzirmiyom diyip terslicem en sonunda zatn 😡
Rabisss Deletedmom0086 benim kızımda 4.5 aylık boyu 65 cm kilosu 6.800 doktor iyi gidiyo dedi. Ben 90 cc veriyorum bazen doymuyo 90 peşine 60 yiyo bazende 120 yapıyorum hepsini içiyo. 2-3 saat arası değişiyo. Ruh haline bağlı 🤗 Önceki doktorumuz 1 yaşına kdar aldığı kilo sorun olmaz yürümeye başlayınca hepsi gidecek zaten demişti ama bilemiyorum canım doktor görüşleri de değişiyo herkes aynı şeyi söylemiyo ki oda sıkıntıya sokuyo insanı .
Aesmylmz Deletedmom0086 benim bebeğim 3 ay 10 günlük en son kilosu 5300 dü şimdi 6 kilo olmuştur tartılmayalı baya oldu boyu 57.5 tu o zaman 120 veriyordum şimdi 140 yiyor gece uykusundan uyanınca 150 160 cc arası yiyor
Yeliz Deletedmom0086 kilosu çok değil ki. Benimki annesütüyle 4 ay kontrolünde 7500 kg 64 cm. Ki mama bebekleri daha tontiş olmaz mı?
Merveeee Deletedmom0086 biz prematüre bebeğiz 4 buçuk aylığız 7700 kızımın kilosu 3 saatte bir 150 ml ile besleniyor gece bazen 6 bazen 7 saate kadar dayanıyo oğlum 6700 kilo oda 120 ile 150 arası içiyor
Ozustaseyma Deletedmom0086 yoo kilosu da çok normal canım benim kızım da 4 aylık 8 kilo mamayı da 140- 160 cc içiyor doktorumuz kilosu için de gayet normal diyor
Merveeee Deletedmom0086 aminn evet ikizler , zaten çocuk sinyali verir az olursa ağlar mızmızlanır ama doyarsa uyur fazlasını içmiyorlar zaten alacağı miktarı alıp bırakıyorlar
Selin07Eliz Deletedmom0086 benım kızımda 4 ay 17 günlük ben 150 cc verıyorum ve gece uykusunda da verıyorum cocuk sonucta acıkıyor
Melihaptt Deletedmom0086 bende 3 saatte 120 veriyorum 3 ay 20 günlük kilo 7400 boy 66 cm ama 4500 doğdu
Berra Deletedmom0086 mrb ben evolvıa ar kullanıyorum çok gaz yapıyor hıpp hır kutu alıp kullanacam kusma yapmıyor demı sızın bebekte
ikos58 Berra evolvıa ac de hıpp de kullandım. Hıpp cok gaz yaptı. Bence evolvıa da ıyıyse hıc degıstırme. 2 gundur deneme amaclı eczacının tavsıyesıyle bebelac gold nutrıkonfor aldım buda guzel gıbı
Yeliz Deletedmom0086 insanlar abartıyor. Acil doktoru özellikle uzmanlığı olmayan bir konuda gereksiz yorum yapmış bence 😊
Mnzl ben hero baby ve bebelac veriyorum ama her yrdikten hemen sonra büyük abdestini yapıyor sizce normal mi 6 aylık 7400 kilosu kiloda almıyor hiç günde 5 6defa yapıyor
Rabisss Deletedmom0086 bende kolik sorunundan dolayı diyet gıda veriyodum ama değiştirmedim doktor severek yiyosa sorun yok dedi. Humana antikolik kullanıyorum bende
Berra Deletedmom0086 daha önceden hangı diyet mamayı kullanıyordunuz. Ben suan kumaşından dolayı evolvıa ar kullanıyorum şanlı daha gazı arttı ve kabız oldu hıpp alıp denıyecem kusma yapıyormu sızde.