Rukiye58 bende Çarşamba yaptırdım huzursuzluk hafif ateş ve canı yanıyor gibi ağladı bu gün iyidi şükür ateşi pedifen şurup verdim sevmedi midesini bulandırdı çıkardı zorlamadım fitil koydum hemen aldı ateşini fitil daha iyi bence deneyin hem rahat uyut yavrucak