defnemilam annesi senin hata yaptığını düşünmüyorum genel olarak bebekler bu şekilde büyüyor bende anlam veremiyordum gece bazen çığlık atarak uyanıyordu. Sebebini hala bilmiyorum mesela.
benim kızım emzik hiç tutmadı benim için daha zordu meme uclarim acıyordu artık emmekten gene de uyumuyordu .. ek gıdaya geçtikten sonda 7-8-9. Aylar çok iyiydi 1 yaşından sonra dis çıkartmaya başladı o sıralar düzenimiz gene bozuldu sonra 18. Ay atağı diye birsey varmış gun içerisinde acayip halleri oluyordu.. bu şekilde büyüyorlar ☺️ Allah yardımcımız olsun.
uyumama sebepleri;
gaz (sanci) olabilir benim kızım büyük abdestini yapmadan uyuduysa o gece çok sık uyanıyor mesela…
diş olabilir, kulak agrisi olabilir ,
Bir de bi kitapta okumuştum gun içerisinde çok fazla uyarana maruz kalan bebek de gece uyuyamiyormus. Bu tv olabilir, yüksek ses olabilir, evin içinde kalabalık ortam olabilir vb..
bir de anneyle gündüz güvenli bağ kuramayan çocuk da gece sık uyanıyormuş.