Oğlum 25 aylık. Iki yıla kadar ailemin yanından taşınma durumumuz var. Annem destek oluyorken ikinci çocuğumu yapıp en azından taşınana kadar ele avuca gelsn istiyorum. Eşim de istiyor sıkıntı yok çok şükür. Beni düşündüren tek şey doğum 😕 zorlansamda bakarım onda sıkıntı yok. Ilk doğumum da öyle çok zor geçmedi. Ama insan bi ürküyor ister istemez. Deneyimlerinizi paylaşır mısınız? Ilk doğumla arasında bi fark oldu mu? Ne kadar sürede toparladınız?