Hffipydasouti Kızlar bebeğim 9 aylık geçen kontrolü vardı doktorumuza götürdük.beslenmesini falan sordum normal süt verebilirsin dedi bana,pirinç unuyla muhallebi falan yaparken kullabilirsin dedi.siz veriyo musunuz?
jap Hffipydasouti yani bu doktorlar da neden hepsi ortak aynı şeyi söylemiyo ki. İnstagramda 3 5 dr takip ediyorum inek sütüne gerek yok yoğurt kefir daha iyi diyolar. Özellikle 1 yaştan önce süt vermeyin diyolar. Bizim dr ek gıdaya geçince pirinç unundan uzak dur demişti. Karar senin artık bacım😂 bu arada kızım 19 aylık inek sütü vermiyorum
Woody Hffipydasouti böyle şeyler bebeğe gmre değişiyor sanırım. Alerjik bir yapısı yoksa başlatmış olabilir. Doktorunuza güveniyorsanız deneyin. Sonuçta ölçülü vereceksiniz, ana öğünü olmayacak
Sarisey Hffipydasouti doktorlar neden tek bir agizdan konusmuyor/konusamiyor ben de anlamiyorum. Benim doktorum 2yasa kadar inek sutu onermiyor. Kek pankek vs yaparsan az miktarda onlara ekleyebilirsin dedi. Pirinc ununu ise asla ama asla kullandirtmiyor. Hicbir besleyiciligi yok bos kilo aldirmaktan baska diyor. Hangi doktoru dinleyelim biz 🤷🏼♀️
Sarisey Hffipydasouti bazen bosver herseyi ver diyorum bazen de devir degisti artik senin buyudugun gibi degil diyorum. Cok aradayim