Malum hastalık aldı başını gidiyor. Şuan hasta değilsek bile her türlü önleme rağmen hasta olmak çok yakın.
Bebeklerde ise 1 yaşa kadar covid-19 un daha tehlikeli olduğu söyleniyor. Ve tedavi için doğal olarak en başta anne sütü öneriliyor. Peki sadece mama ile beslenen bebeklerimizde nasıl önlemler alabiliriz. Bağışıklık sistemini nasıl güçlendirebiliriz?
Oğlum 5 aylık ve benim aklıma tek gelen şey probiyotik kullanmak. Ek gıdaya da başlayacağız bu hafta. Bilemiyorum. Çevremde çok insan vefat etti. Genci yaşlısı…
Başından geçenler, bilgisi olanlar deneyimlerini önerileri bu başlık altında toplarsak bebeklerimiz korumak için bir adım daha önde oluruz.
şimdiden teşekkürler.