cnsb Batuhaninannesi biberona çoktan alıştı doğduğu günden beri biberon kullanıyoruz benim.sutum ilk başta da azdı meme mama gidiyorduk zaten hastanede başladı mama içmeye sarilik olmasın die hemen mama verrdirdiler.
cnsb YeldaKuzey inşallah yaaa çok isterim gelsin yapicam hepsini çok teşekkür ederim bilgileriniz için 🙏