Balanne_ su an kucağımda ağzımda maske var. bebeğin rutinini bozmamak önemliymis. Gece de salonda yatıyorum kızımla, onun beşiği ile benim yattığım yer arası 2bucuk metre var en az. Gündüz onu uyutup,başka bi odaya koyup salonda maskesiz oturuyoruz havalandiriyoruz falan. Ama herkes bebeklerle ilgili iç rahatlatıcı şeyler soyluyo anne sütünden dolayı.