Anneler 4 aylik bir bebeğim var doğduğu günden beri hep kafasını sola doğru olarak yatardı, ben saga dogru döndürsem bile yine öyle yapardı bugün 4. Ay aşıları için sağlık ocağına gittik orda ebe kafasında yamukluklar var dedi yatış şeklini degistirmelisim dedi bende gorebiliyordum ama duzelir diyordum sol tarafında yassılık var sağa oranla…ıcim bir tuhag oldu ebeye duzelir mi dedim oda sen yatış şeklini degiştir bakalim duzelebilir dedi😔şimdi anneler başına gelen yasayan tecrube edinen varsa benimle paylaşabilir mi