Gyyildiz [url=https://hizliresim.com/aIwR6O][img]https://i.hizliresim.com/aIwR6O.jpg[/img][/url] Merhaba bizde 13+3 uz tahminde bulunursaniz sevinirim
Ecrinderin Gyyildiz bence erkek nedenide benim kızlarımdan bildigim kadarıyla kız bebeklerin kafası vücuduna göre biraz daha iri ve sekli belirgin oluyor