Arslancik 2 numara prima bezim var kızlar 2 paket. Prima pampers yenidogan 4-8 kg, 124 tane her pakette. Bebegim hizli kilo aldi, bezleri doğumdan önce almıştım, fazla almışım meğer :( benimle ayni durumda olan varsa prima 3 ya da 4 numara ile takas yapabilirim ya da satabilirim. Cok uzucu yaa bos bos duruyor evde, hata etmisiz.
Denizpasam Arslancik aynı durumdayız. Bende de 2 numara kaldı malesef... doğum yapan birileri olunca hediye olarak götürmeyi planlıyorum. Bebişiniz kaç aylık 3 e geçtiniz? Kaç kg?
Arslancik 2 bucuk aylik, 8 kiloya yaklasti, acmadim paket bosa gitmesin diye sayisi cok cunku . Bacaklari cok tombis kapanmiyo bez. 3numara kullaniyorum. Hani takas olursa ya da satabilirsem baska ihtiyac alirim ne biliyim, yoksa da hediye gotururuz birilerine dediginiz gibi
Denizpasam Arslancik inşallah bulursun cnm, tabi o da var başka ihtiyacını alırsın. Bnmki de 7150 gr 4 ay 10 günlük iken.
Oziezo Milalisemta evet benimkide 2.5 aylık 4800 🙄anne sütü veriyorum ama Doğum kilosuda önemli benimki 2600 doğdu